Friday, June 25, 2010

Ayah..

Ayah..
org yg sgt aku hormati,sygi,kagumi n sanjungi..
tnpa ayh xmgkin aku ad kat dunia ni..
dia s'org journalist bhgn pndidikan dkt Berita Harian.
dlu wrtwn shj,tp alhmdulillah da naik pngkat..rzeki Allah SWT..amin..
Keje ayh mbuatkn dia slalu outstation,every wkend mmg jrg gler ad dkt umh..
kdg² tu ari jumaat kna g kdh,ari sabtu ptg da kna g jhr.ari isnin lak ad bgkel dkt tganu..
huhu pntye aku tgk ayh g sne sni,huhu..

Ayah xprnh pkul ank² prmpuan dia..plg kuat pn kna jentik kat tlinga..aku kcik² dlu pnh gk r kna sbb nkl ckit,tp ble da bsr pjg cmni xpnh kna ag..adk aku lak yg kna,haha..
engt ag kcik² dlu aku mnja dgn ayh sbb aku yg last~mse tu la,pas 4thn tu aku da ad adk²~
saat tu ayh aku tgh wt keje n aku dok blakang ayh cm org nek kuda 2 smbil mkn aiskrim msia,hehe..sgt cmel..ad lg gmbr ye..adk² aku xpnh wt cm2,haha..

Lagi 1 psl ayh ni..emm mysterious..sbbye bila gtau smting dkt ayh,ayh diam je,stju x n xstuju pn x..diam je,angguk x geleng pn x..so,kmi² yg btny ni xau pe kputusan ye,huhu..
nk dijdkan cter,ari selasa ari 2 ibu da cter² kat ayh yg aku nk g kdh ad fx incik bf tu,n as usual ayh diam je..(tau ni pn sbb td tny kat ibu,huhu)..so,nk tau kputusanye tpksa la incik bf
tny sndri dkt ayh utk mnculik ank dara dia ni,hehe..

Aku slalu t'tny²,adakah ayah xksh aku 'bkwn' dgn incik bf?adkah ayh mrestui kami?
sbbye cara ayh mcm green light je..
cthye..everytime nk date incik bf akn jmpe ibu n ayh..diorg lyn ok je,kdg² ayh smbg² ngn dia,tny psl tmpt blaja dia sume..pastu last year family incik bf dtg open house umh aku without him,ayh bg lynan yg baik n sme gk time ayh n ibu nk g umrah awl thn ari tu,family incik bf dtg gk ziarah n again without him..yg xle blah tu ayh speaking tganu dgn adk² ye ag,hehe..dan 1 ag..bln 2 ari tu aku nk g knsert siti nurhaliza,faizal thir n aizat dkt Istana Budaya..then incik bf dtg jmput aku dkt umh,kbtulan ayh ad dkt luar dgn pkck buat umh pastu dia n adk ye trun keta n jmpe ayh dlu gtau nk g knsert tu..n ayh ok je,hee..=)
Adakah itu tnda² yg ayh mnerima dia?...hnya ayh n Allah je yg tau..

Aku mgkin jrg ckp yg aku syg ayh tp aku sdaya upaya utk wt yg tbaik utk ayh xpecially ikut sume yg ayh swuh n get the best result in exm n become a pharmacist as he want..amin..

To En Tamrin bin Anuar-->i love you so much..you are the best dad ever in the world n i'll proud become your daughter..mmuahh~

No comments: