Monday, September 27, 2010

Bukan masanya lagi..bsbrlah..

Hari ni hari isnin..esok incik bf konvo dan sekarang dia dah berada di Johor,mungkin tak bangun dr tido lg kot sbb xde pun msj dr dia,hehe..
Hmm mengeluh lg aku ni,dah tau tak baik mengeluh tp buat gk,huhu..masuk kali ni dah bpe kali dah mgeluh,huhu..

Hari besar dia aku tak dpt dtg,siapa la yg tak sedih kn..
Dia ada suruh dtg tp hmm semuanya last minute punya decision..
Ibu pun ada suruh pergi gak,tp ibu bgtau hari sabtu..at least a week before boleh la consider ckit..bknye apa nak kumpul rm lg,nk plan mcm2 lg..byk bnda nk fikir n buat..aku lak xsuka last minute punya preparation,huhu..kalut jdnye.last2 mcm ni la,xyah pergi langsung,huhu..
Aku fikir gak kalo nk gerak hari ni,nak ke stesen bas tu mcm mana..kalau dkt duta tu boleh la aku tumpang ayah tp ni kena naik kat bukit Jalil,sape la nak hantar,huhu..
Penginapan lak,dia kata ada bilik kat hotel yg dia stay tu..ok la,tp nak byr hotel tu guna pe lak xkan la dia nk byr..nk minta ayh rm lak mmg xkn la,huhu..semuanya akan menyusahkan,huhu..
Kalau aku dah kerja lainlah cerita..ni resume pun belum tentu sampai kat hospital tu,huhu..

Adehh...hmm xaula nk ckp mcm mana..kalau dia sedih sbb aku xde disamping dia,aku lg sdih sbb xdpt temankan dia pd hari penting dlm hidup dia..mungkin kalau kita ada ikatan yg sah it could be easier for us to go anywhere together kn?..tp lambat lg..hehe..
hmm chill up ummi,jgn sedih2 nnt dia pun sedih,huhu..anggaplah xde rezeki nak tgk dia dkt sana bersama skroll itu..tngulah dia upload pic nnt,huhu..

haishh..hmmm...tgk mengeluh lg,huhu..='(

No comments: