Wednesday, September 22, 2010

Jgn merungut ok,diam2 saja..hehe

Oh My Gucci!aku bersendirian lg mlm ni..
Sbb sang bf ad fx raya mlm ni yg mana last minute baru mereka bgtau dia..
So,siang tadi kesian dia settle it down dgn last minute ye arahan,huhu..
For sure dia sgt keletihan dan tension..Dah la dia senang serabut kepala,huhu..pity of him..(sbr ye syg)
Dua mlm lps lak,dia kna teman senior dia berkarok..aku pun xfhm pe motif mereka buat mcm tu..
Tau la bdk2 ni masih junior and fresh tp sgt membuang masa buat mcm tu tau..kena ikut je senior dia tu,huhu..sgt kesian..Itu belum start induksi lg,mesti lg teruk mereka kena,huhu..
Inilah cara hidup para perwira negara yang tidak menentu dan tidak boleh dijangka..

So,mlm ni hanyalah rancangan di tv dan juga netbook ku yg menjadi peneman setia..Mujur ada series best mlm ni,xde la aku bosan sgt..'Sex and the City',my favourite show now showing at HBO..suka gila dgn watak Carrie Bradshaw sbb baju2 yg dia pkai mmg superb gler..gosh!kalau la aku dpt pkai mcm tu,fuhh best2..tp mimpi je la,tak mampu kot..hehe
Lg 1 sbb dlm series ni hbungan persahabatan diorg sgt rapat dan aku suka tu..
Itu shj yg dpt di kongsi,hehe..
Kalau nk tau detail kena layan sendiri series ni..chow..=p

No comments: