Wednesday, October 6, 2010

Sekali lagi

Hari ni sekali lagi aku membawa kereta kecilku ke Jln TAR..
Kali ni bersama ibu dan adikku yang gimuk itu,hehe..
Tujuan->ibu nak carik buku2 agama lagi..

Hari tu aku pergi kat Pustaka Mukmin yg kecil then tadi g kedai yang besar..
Dari rumah lagi aku plan nak beli buku yang kwn incik b
f suruh dia baca tu sebab sekarang dia tgh baca "Alexander adalah Zulqarnain" then tadi aku cari "Benarkah Iskandar bukan Zulqarnain?"..Benarkah?
tak tahulah saya sbbnya saya tak habis baca lg..
Baru baca a few pages dah huaargghh...menguap lebih2 mcm
badak,haha..(buruk perangai btul,jatuh reputasi gadis melayu ak
u kalau incik bf nampak,huahuahua..)..incik bf siap perli lagi,baca novel tebal2 2 hari boleh habis,ni nipis xle lak..ha amik kau,sedas kena kann..hehe

Tadi masuk2 je kedai tu dah mcm 'wow' banyaknya buku,lagi b
anyak dari kedai hari tu..
Ibu pun g tempat buku2 yang nak dibeli,adik aku ntah ke mana dia g,aku lak carik2 buku tu..
at last jumpa gak then pegang je sbb konon nak bayar sendiri la kan..
Pastu tiba2 ibu kata..ambil je buku apa2,ibu belanja..
Ha aku pun apa lagi,pantang dengar perkataan belanja tu terus aku menuju ke shelf yang penuh dengan novel..
Ye!di situlah aku bertapa sebentar untuk mencari novel2 yang b
est..
Tp last2 amik satu je pun novel,lepak punya la lama kat situ kann..hehe
Banyak sangat novel sampai aku tak tahu nak pilih yang mana..
Nak pilih cover yang lawa takut cerita ye tak best, bila baca sinopsis mcm best,huhu fenin2..
Last2 amik novel Aleya Aneesa menjadi pilihan aku,tak tahu la
best ke x,huhu..

Ni baru satu shelf


Ni ada lagi,pening tak nak pilih?siap ada less lg
tu yang tak tahaaannnn tu..haha

Dah habis beli buku kat situ pergi menjelajah lagi ke next book store,Minerva..
kat situ aku terbeli novel gak,hehe..tak sengaja nak beli ok..
ala bukannya apa aku boring gila kot duduk kat rumah ni tak buat pape,huhu so better aku beli something yang boleh mengisi masa lapang aku kann.
.dr aku dok merayap berjimba je,kan xde faedah tu..ecehh..haha..

Buku2 pilihan aku,lalala..

Ha dah fenat tu perut pun lapaq..
ibu ajak makan nasi beriyani kat Restoran Insaf...restoran ni betul2 sebelah Minerva book store itu dan berhadapan dengan Pustaka Mukmin..
Perghhh..mmg insaf la lepas makan kat situ..hikhik
sedap gila ok!anda pasti tak menyesal..harga ermm boleh tahan la sebab bukan aku yang bayar,ahaks!
Tapi memang sedap..aku masa baru duduk tu ye2 je cakap kat ibu..bu,adik nak nasi separuh je tau nanti tak habis,huhu..
Tapi bila da rasa sesudu ha amik kau..satu pinggan penuh ko habiskan,siap nak tambah lauk lagi..pe kes?haha..makan tunduk je tak tengok kiri kanan,tadi berlagak sgt kan,nak separuh bagai la..hehe..kenyang sampai malam kot..alhamdulillah,rezeki dari Allah..amin..

Tgk2!sedap kan..1 set nasi sekali dengan acar timun n kuah dalca.
Boleh add lauk lain,harga pun add gak la,hee..


Fuhhh!jus mangga ni sgt sedap dan fresh ok!
menyesal kalau datang sini tp xorder..
fuhh!xterkata i~
Harga:RM5

P/s->next time nak ajak incik bf makan kat situ la..confirm lepas ni kalau g lagi takkan sesat dan dapat carik parking yang murah,percayalah..hee =)

No comments: