Sunday, October 3, 2010

tidaklah ku tahu itu kannn...

Adehhh...
ok2..tak tahu nak start dari mana,hehe..
hanya nak bercerita..

Semalam on the way ke OU jalan plak jam kn,agak pjg jugak r..so,utk menghilangkan bosan aku pun sempat bergurau2,usik mengusik,bersembang dgn incik bf..
Sepanjang bersembang tu aku perasan jugak hp dia berbunyi 2x tanda ada mesej masuk..biasala pendengaran aku ni tajam skit,hehe..Tp dia x check,so aku andaikan dia tgh drive so xcheck la tp time tu tgh jam,xlojik plak..erm mungkin sbb dia tak dgr tp aku dgr je mcm mana bley dia xdgr,hee..atau mungkin sbb dia xnak aku fikir bkn2 kot,yela aku mcm mls nk tny siapa mesej,kenapa,bagai sume la nnt dia fikir aku ni pe tah kan..byk kemungkinan tp tidaklah ku tahu itu..so,masing2 buat mcm xde pape..ok la..

Sembang lg siap nyanyi2 lg ha bosan punya psal kan dgn jam2 ni..
Tiba2 hp dia bunyi lg,tp kali ni call in..
Aku perasan dia tgk skrin hp lps tu mcm gelisah kann..Then dia angkat phone..
Cara dia sembang tu mcm bkn dgn lelaki je aku fikir..mcm lain mcm je,jwb pun mcm nak xnk je..tidaklah ku tahu kenapa kann..
Time dia sembang tu takde la aku dok dgr dia ckp,aku knon2 pandang la luar ecehh..poyo je kan padahal dlm hati..siapalah gerangan yg call tu sampai dia ckp mcm tu rupanye..ok diam2 je aku kat sebelah kann..sbr2,tunggu dia letak hp dlu..

Tak lama tu dia pun letak phone..
Aku : Siapa yg call?
Dia : Budak kedah tu..
Aku : Bdk kedah mana plak ni..kamu ada kwn perempuan ke kat kedah?
Dia : Nurul tu..
Aku : Ha nurul?nurul mana plak nih...
Dia : Ala bdk yg time pre-mess nite tu la..(check it out previous blog,huhu..)
Aku : Ohh..

Dah dua2 diam...
Aku : Erm kenapa dia call lak?
Dia : Dia tnya lama tak dgr cerita,xsms..jarang kot kita mesej dia,huhu..
Aku : Ohh..Hmm agknya dia nak ajak kamu keluar kot..
Dia : Nape lak,dia tahu kt xde kat kedah..
Aku : (mcm mana plak dia tahu kamu xde kat kedah?ada contact ke b4 balik KL?)tidak ler aku tny kat incik bf kan,nnt ckp aku jeles tak bertempat plak,huhu..

Lepas dari call tu tiba2 je aku mcm tak aktif sgt kann..dia dah ingat aku jeles bagai la..
Aku bukan jeles cuma time tu masih terfikir2 lg apakah motifnya org nun jauh di sana membuat panggilan dkt dia..tidaklah aku tahu smpai skrg,hehe..tp perlu ke aku nak tahu?huhu..
Tapi yang jelasnya perasaan jeles tu tiada langsung masa tu cuma perasaan ingin tahu tu sgtla membuak2..nak tnya tp aku ni jenis yg mls nak tnya mcm2,kalau org tu nk cerita atau bgtau aku dgr je la..kalo xnak ermm sendiri tnya sendiri la fikir jwpnnya,hehe..tu yang kadang2 emo sendiri tu,haha..tidaklah ku tahu kenapa aku berperangai sebegitu kannn..

No comments: